Het groen

In de schmink

Afgelopen september ben ik, na lang aarzelen omdat ik het best spannend vond om helemaal in mijn uppie iets nieuws te gaan doen, begonnen met moderne dans en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! In april mocht ik zelfs mijn debuut maken in de leerlingenvoorstelling die één keer in de twee jaar gehouden wordt, met dit jaar Latijns-Amerika als thema. De groep waar ik deel van uitmaak vertegenwoordigden het groen op Paaseiland en we deden dat op, naar mijn mening, heerlijke muziek van ‘The Piano Guys’.

Bovenstaande foto is gemaakt door één van mijn danscollega’s terwijl we omgetoverd werden naar ‘het groen’. Er zijn ook nog foto’s gemaakt door een professioneel fotograaf, dus misschien later nog wel een actiefoto, mochten deze ook daadwerkelijk geschoten zijn…

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

4 responses to “Het groen

Geef een reactie

