London: The wedding

Zelf heb ik nooit de behoefte gevoeld om te gaan trouwen, ik heb als klein meisje ook nooit gedroomd van een prinsessenjurk, maar toch vind ik het altijd wel speciaal om een bruiloft mee te mogen maken en zeker als dat dan ook nog eens in Londen is! Ik vind het mooi en hartverwarmend om mensen te zien stralen, en stralen deed het kersverse echtpaar absoluut! Ze straalden tijdens het ja tegen elkaar zeggen, tijdens het drinken van heerlijke cocktails, tijdens ‘breakfast’ (de eerste maaltijd als echtpaar), tijdens het elkaar taart voeren, tijdens het dansen… Lang leve de liefde!

De kwaliteit van de foto’s laat wat te wensen over, maar ik had geen zin om met m’n grote camera te gaan zeulen, dus moest een kleintje maar volstaan.

Morgen het laatste deel van onze avonturen in Londen.

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

6 responses to “London: The wedding

Geef een reactie

