Proef op de som

Aangezien ik nog een klungelige beginneling ben achter de naaimachine, leek het me verstandig om eerst eens een proefrok te maken van een stofje wat ik toch nog had liggen in plaats van meteen te gaan rotzooien met de ‘echte’ stof. En het is maar goed ook, want ik moest hier en daar behoorlijk met het tornmesje aan de slag. Het resultaat mag er echter naar mijn mening best wezen, al denk ik wel dat ik de volgende keer de voorrok uit één stuk ga maken en dus niet met een middennaad en ook van de lengte mag wel iets af, gezien mijn redelijk korte pootjes…

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

8 responses to “Proef op de som

Geef een reactie

