Tussendoortje

Ik had behoefte aan wat afwisseling naast het haken en het achter de naaimachine zitten, ik had de behoefte aan iets met een snel resultaat, dus besloot ik iets te gaan doen wat ik als kind ook een tijdje gedaan heb, namelijk het knopen van armbandjes. Het begon behoorlijk roestig, maar gaandeweg kreeg ik het stukje bij beetje steeds weer meer in de vingers. Ik heb zo’n vaag vermoeden dat het niet bij dit ene armbandje zal blijven, want ik heb de smaak te pakken!

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

11 responses to “Tussendoortje

Geef een reactie

