Twee-eenheid

Er zijn op het moment best een aantal zaken in mijn leven waar ik veel over nadenk, waar ik over twijfel, die ik anders wil. Er is echter één ding waar ik zeker van ben en waar ik me goed bij voel en dat is mijn vriend en dus ook onze relatie. In de drukte van alle dag neem je het zo makkelijk voor lief, dus is het des te belangrijker om hier af en toe bewust bij stil te staan!

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

3 responses to “Twee-eenheid

Geef een reactie

