Mierzoete Maandag: Conclusie

Het voordeel van de nachtdienst is dat je meer dan genoeg tijd hebt om na te denken en ik ben na al weer een half jaar Mierzoete Maandag dan ook tot de conclusie gekomen dat ik ga stoppen met mezelf onder druk te zetten om iedere week een nieuw recept te bereiden en posten. De reden om überhaupt te starten met Mierzoete Maandag was om meer tijd te maken voor iets waar ik veel plezier aan beleef, maar om eerlijk te zijn gaat op deze manier de lol er wel een beetje af en schiet het dus lichtelijk z’n doel voorbij. Het betekent zeker niet het einde van Mierzoete Maandag, ik ga alleen wel de frequentie wat terug schroeven, zodat ik het hopelijk niet langer als een ‘moeten’ zal ervaren en het plezier weer terug kan keren!

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

9 responses to “Mierzoete Maandag: Conclusie

Geef een reactie

