Portie geluk

Van oudsher wordt vrijdag de dertiende omringd door een grote portie bijgeloof. Zo zou op deze dag een ongeluk in een klein hoekje zitten en zou het zeer slecht voor je uitpakken wanneer je vandaag bijvoorbeeld een zwarte kat ziet (het zou nou net je huisdier zijn…) of wanneer je onder een ladder doorloopt (wie doet dit überhaupt?). Wat mij betreft is het allemaal een hoop flauwekul, een kluns als ik laat sowieso dagelijks iets uit mijn handen glippen of anders struikel ik wel ergens over, daar heb ik geen speciale dag voor nodig! Ik verklaar bij deze vrijdag de dertiende dan ook als de dag van geluk, een dag waarop ik van plan ben meer bewust stil te staan bij mijn eigen geluk en bij alle dingen die mij blij maken.

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

3 responses to “Portie geluk

Geef een reactie

