Mierzoete Maandag

Het leek me grappig om vandaag eens te gaan googlen op Muffin Monday, zomaar om eens te kijken wat er dan zoal boven zou komen drijven… Wat meteen zeer duidelijk werd, is dat reeds velen mij voor gingen met Muffin Monday! Op zich natuurlijk helemaal niet erg en juist ook wel heel leuk, maar nog maar weinig origineel. Daarom heb ik besloten dat ik Muffin Monday bij deze omdoop tot Mierzoete Maandag! Pluspunt is dat deze naam eigenlijk ook wel beter past bij mijn intentie, aangezien ik niet van plan ben om alleen maar muffins te gaan bakken…

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

2 responses to “Mierzoete Maandag

Geef een reactie

