Op ‘chique’

Vandaag is het zusje van mijn vriend in het huwelijksbootje gestapt en hoewel het een hele leuke dag was, moet ik er persoonlijk niet aan denken. Ik hoef geen prinsessenjurk, ik wil niet de hele dag in de spotlight staan, ik heb er ook nooit van gedroomd om ooit een bruidje te mogen zijn, dat is allemaal gewoonweg niet aan mij besteed. Wat ik echter nog wel eens zou willen zien, is mijn vriend in een pak. Wie weet maak ik het ooit nog eens mee. Het begin is er in ieder geval, want vandaag had hij voor het eerst van zijn leven een colbertje aan! Uiteraard heb ik dit op de gevoelige plaat vastgelegd, maar helaas voor jullie wou hij liever niet met zijn hoofd op m’n blog…

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

One response to “Op ‘chique’

Geef een reactie

