Weerzien

Toch verbazingwekkend hoe perceptie in de loop van de jaren kan veranderen. Als scholier had ik altijd het idee dat ik op z’n hoogst een middelmatige leerling was tijdens de tekenles. Onlangs kwam ik echter een aantal van mijn oude tekeningen weer tegen en bleek dat ik eigenlijk voor al mijn werkjes wel een (zeer) goed cijfer gekregen had. Blijkbaar heb ik de lat altijd al erg hoog gelegd voor mezelf… En al zal ik nooit uit gaan blinken in het één op één natekenen van de zaken die ik zie, wellicht geeft het weerzien van mijn oude creaties wel een impuls tot het terug oppakken van het potlood en het vormgeven aan de zaken die in mijn hoofd ronddwalen. Want ondanks de gedachte dat ik het niet kan, heb ik het altijd wel heel leuk gevonden!

Een kleine selectie van mijn teruggevonden tekeningen:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ik heb blijkbaar altijd al een liefde voor veelkleurigheid gehad!

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

4 responses to “Weerzien

Geef een reactie

