Cinderella

Ik ga niet vaak winkelen, maar als ik het doe, dan doe ik het goed en ik heb me vandaag dan ook flink uitgeleefd. Zo heb ik onder andere nieuwe zomerschoenen gekocht, die me alleen met hun aanblik al heel erg blij maken. En ik kan er niets aan doen, maar als ik schoenen aan het passen ben, moet ik toch altijd even aan Assepoester en haar glazen muiltje denken…

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

Geef een reactie

