Smullen

Ik ben echt gek op taart, niet alleen om de smaak, maar ook omdat taarten er vaak zo ontzettend mooi uitzien. Toegegeven, niet alle taarten kunnen me evenveel bekoren, zoals bijvoorbeeld slagroomgebak. Aan de andere kant mag je me voor rijstevlaai midden in de nacht wakker maken! Onderstaand exemplaar maaktte mij extra blij, omdat het me deed denken aan de kop van een hond uit een ander universum.

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

2 responses to “Smullen

Geef een reactie

