Sprookje

Ik bevind me in een prachtige, bosrijke omgeving. Daar waar de kabouters, elfjes en trollen gemoedelijk naast elkaar wonen. De stukjes lucht die door de boomtoppen heen te zien zijn hebben de mooiste blauwe kleur die ik ooit heb gezien en de grond voelt zacht en koel onder mijn voeten. Ik wandel wat rond en kijk mijn ogen uit, overal om mij heen staan de schitterendste bloemen, met alle kleuren van de regenboog…

Tot mijn spijt schrik ik wakker en ik realiseer me dat ik slechts stond te dagdromen bij het sprookjesachtige liedje Riverside van Agnes Obel. Ik denk nog even terug aan dat mooie bos en pak daarna met een gevoel van weemoed de dagelijkse draad weer op.

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

Geef een reactie

