Met de handen in het haar

Ik ben sowieso een klunzig type, maar als het op haar aankomt ontstijg ik werkelijk het amateuristische niveau. Sterker nog: als er prijzen voor zouden worden uitgereikt, zou ik zeker op het podium staan! De enige twee vaardigheden die ik op haargebied bezit, zijn het borstelen en het dan óf los laten hangen óf het op een staart binden. Dus ja, wanneer de kapster de welbekende vraag stelt wat er mee te doen, dan is mijn antwoord eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde: de puntjes bijknippen en er weer een soort van model in zien te krijgen…

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

Geef een reactie

