Leesplezier

Het begon een aantal jaar geleden met de aanschaf van ‘IJsprinses’, dat ik door de fijne schrijfstijl in een vlot tempo uitlas. Zoals het echter een ware boekenverslindster betaamt had ik nog een hele stapel titels liggen om me door mee te laten nemen naar alle uithoeken van de wereld, door tijd en ruimte, om in de meest diverse, bizarre, emotionele en bijzondere situaties te belanden, waardoor Camilla Läckberg naar de achtergrond verdween en in de vergetelheid dreigde te geraken, totdat ik een tijdje geleden plotseling weer op een boek van haar stuitte in de plaatselijke boekenwinkel. En ook dit boek, met dezelfde hoofdpersonages, had me weer van de eerste tot de laatste letter in z’n greep! Ik aarzelde geen moment en besloot meteen de rest van haar boeken te bestellen, want ik hou nu eenmaal niet van een incomplete serie… Dat belooft heel wat uurtjes leesplezier voor in de nabije toekomst!

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

4 responses to “Leesplezier

Geef een reactie

