Ik heb geen zin…

…om op te staan!

Het is vanochtend maar weer gebleken, ik ben er niet voor gemaakt om vroeg uit mijn bed te komen! Natuurlijk spelen de onregelmatige werktijden waar je mee te maken hebt met zo’n baan als de mijne daar een rol in, maar het voelt voor mij ook gewoon onnatuurlijk! Het gekke is dat ik daar als kind absoluut geen last van had, ik ging zelfs voordat ik geacht werd in de schoolbanken te zitten eerst nog naar zwemles… Waar is het misgegaan? Ik wijt het aan de pubertijd, sindsdien is er ’s ochtends geen land meer met me te bezeilen!

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

2 responses to “Ik heb geen zin…

Geef een reactie

