Er was er één jarig…

Ik verkeer in de luxe positie dat ik, toch in ieder geval qua materiële zaken, nauwelijks iets te wensen heb en dat maakt de welbekende vraag bij het naderen van je verjaardag dan meestal ook zeer lastig te beantwoorden…

Het leuke daarvan is dat je verrast wordt en dat vind ik eigenlijk ook veel leuker!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Over LotuitdeLotterij

Waarom ik blog? Waarom niet! Zelf beleef ik er in ieder geval een hoop plezier aan! Bekijk alle berichten van LotuitdeLotterij

3 responses to “Er was er één jarig…

  • Merel

    Wat een leuke kadootjes heb je gehad. Hiep hiep! Wat is dat nu voor vrolijk boekje met die achtelijke gladiool? En wat zit daar in dat weckpotje?

    • LotuitdeLotterij

      Dat boekje met als titel ‘Achterlijke gladiool’ heeft als ondertitel ‘Borduren voor bitches’. In dit geweldig grappige boekje staan allerlei super lievige en vooral ook truttige patroontjes, maar dan met woorden als ‘Eikel’ of uitspraken als ‘Lik mijn reet’ er in. Echt hilarisch!
      Wat betreft dat weckpotje, dat is gevuld met o.a. chocola, pinda’s, M&M’s, bloem en suiker. Als je daar dan zelf nog wat boter en een ei bij gooit en het geheel goed door elkaar mengt, dan kan je er koekjes van bakken! In mijn ogen echt meesterlijk bedacht!

Geef een reactie

